Moln kuddar som prydnad

Dröm dig bort med en prydnadskudde formad som ett moln. En dekorativ inredningsdetalj som finns att köpa numera över allt. 
 
 
Själv tycker jag dessa tar mig tillbax i tiden. Påminner mig om just mammas pyssel. Men nu kunde jag inte stå emot trenden, mest för att inköpet utav en overlocker lockade i sin låda.
 
Den vita kudden är ett omgjort kuddfodral. Dragkedjan var sönder och skulle kasta den, men kom på att kan ju göra ett moln utav den. Målade dit ögonen och munnen med textilpenna. Var ju rätt söt och roligt att sy... så blev ett grått moln i linne också.
 
Barnen tyckte dom var charmiga, kan nog bara instämma.
 
Kommer göra lite kompisar till dessa.
 
#1 - - Sanna:

Så fint du gjort 😘 Din familj får känna hemtrevligt o mysigt,för varje dag med små ting som sprider " jag bryr mej" o kärlek ❤️

Svar: Tack, gulligt sagt! Man får se framåt i renoveringen och Små detaljer lyfter ens vardag :)
Rebecha

#2 - - Cissi:

Jättesöta! Är så gulligt med dessa moln kuddar

Svar: Tack så mycket! Jo, dom är väldigt gulliga och poppis här hemma 😊
Rebecha

#3 - - Anna:

Ska nog pröva att sy en.