Sen blir det fix i sista minuten

  Är du som jag?! Nä, men i år gör vi ingen stor sak utav Alla hjärtans Dag. Men sen går klockan och du känner att något vill man ju ändå göra.
 
Här kommer sista minuten fix.
 
Hjärt servetter.
 
 
Väldigt enkelt och du får de snabbt till, en varsin. Själv var jag inne på Lidl, köpte vita rosor och la en varsin på servetten. Köpte även färdiga nyckelpigor eller som de så gulligt heter på engelska Lovebug.
 
 
 
Vispade ihop en choklad och lemon fromage, rev choklad över och stoppade ner sked-sugrör.  Detta tar ju inte mer än 10minuter att göra, men ser trevligt ut. Jordgubbar i hjärtform hade varit perfekt.
 
 
 
 
Att doppa marshmallows i choklad och strössel, brukar vara en favorit hos barnen, dessutom gick det snabbt. Pappershjärtorna klipptes ut i papper och limmades på bägge sidorna utav pinnen, för lite nyans och höjd. 
 
 
 
 Till efterrätt blir det även hjärtformade plättar med grädde och bär.
 
 
Ungefär såhär blir det, Snabbfixat i sista minuten, när man tog sig i kragen och försöker trots allt.
 
 
 
 
 
Fick vita liljor utav maken idag ♡
 
 
Berätta gärna dina sista minuten förslag!
#1 - - Yohanna af Skovde:

Men jeeezes! Är det sitt sista minuten vill jag se när du har planerat! Ingen bra idé alls förutom typ presentkort eller massage men det kanske inte är en familjeaktivitet

Svar: Hahhaa... jag älskar planera fester, presenter och bröllop. Förr hade jag en pärm där alla ideer fanns, men den kom bort på vägen när jag lånade ut den. Populära fam.aktiviteter hos oss är bla. Spela brädspel ihop, gå på bio, cykelturer, bowling, museum, resa, nöjesparker, zoo, hotell någonstans, åka till sthlm- arlanda och äta glass och kolla på flygplan, pokemon jakt, mini golf, lego dag.... du vet Påsken är snart så dags att smida på nya planer ;)
Rebecha