Nytt projekt- Bilen.

  Att byta bilbarnstol till sin lilla älskling, är både härligt och nervstressande. Vi har nu kommit till det stadiumet, där det är dags att byta. Jag är för, 5punkts bälte stol så länge det går, fattar inte varför vi inte kan få ha det i sverige, usa har det. Jo, vet är "säkerhets grej" men tror inte ett smack på den biten.
 
Nåja, när jag ska byta stolen inser jag att min bil är ett kaos Igen! River ut allt, tömmer varje ställe, hämtar tvättgrejerna, påsar och dammsugaren. Städdags, men eftersom det trots allt bara är 2°c ute så tar jag och åker in med mattorna på biltvätten.
 
Härligt, nu är det som en ny bil i bilhallen.  Nja med flera år på nacken, men är ändå min bebis ;)
 
 
Vad har det här med pyssel att göra?!
 
Jo, tidigare blev jag galen på alla barnens saker i baksätet och gjorde en nödlösning, inför resan. Tog en korg i en sådan där ullareds köpkasse. Handtaget fäste jag i mellanstolen, så den var fast. Nu ser den kaos artig ut och behöver ännu bättre organisation, för att hålla reda på deras saker.
Dags att sy en organiserad låda, som går att fästa tryggt emellan säterna, ifall man måste nöd bromsa eller likn. Sett likn lösningar på Pinterest, så bara att sätta igång och hitta vår stil i fabrikat och lösningar.
 
Så den närmaste tiden kommer smarta lösningar till min bil kluras på och sys.
 
Har du tips, skriv en rad eller två.