Plåtburks kanin

  Påsken närmar sig med stora steg, tulpaner över allt brukar påminna mig om det. Är ju ingen tulpan fantast, men eftersom sonen älskar rött och ville ha lokalodlade, så köpte jag på mig ett gäng i lördags.
 
 
Plåtburks kanin- dagens pyssel kommer från min 4åring. Som drog fram saker från pysselskåpet. Han sitter för närvarande och pysslar ihop en kyckling oxå.
 
Man behöver:
- plåtburk (anv. en rundad kant eller böj kanterna så ni inte skär er)
- sax
- lim
- papper
- pennor 
- ögon (ifall man inte vill rita de själv)
  Och fantasi.
 
Ha en underbar måndag! 
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så söt

Svar: Tycker jag med 😍
Rebecha

#2 - - Yohanna af Skovde:

Men vilken söt! Perfekt påskpyssel! :)

Svar: Tyckte det blev er riktigt gullig, han var stolt
Rebecha

#3 - - mom87:

Kidzen kommer gilla att göra egna.

Svar: Ni får testa :)
Rebecha