Våren chekar in

  Idag känns våren närmare, så mycket närmare.
 
 
Av en ren slump så fick man en fix idėe att åka till Lidl. Ja, inte affären jag väljer i första hand och åka och handla på då stormarknaden ligger närmast vårt bostadsområde.
 
Tur var väl det!
Där stod knölarna, lökarna och skrek på mitt namn när man kommit innanför dörrarna. Hosta är mer känd som funkia i vårt avlånga land, helt underbar växt. 
 
Förra året köptes bara några stycken från Lidl för mina misstankar om kvalitėn, men oj vad jag ångra när dom växte och vart helt otroliga. Så i år gör jag inte om samma misstag. Bägge stans Lidl är nu avcheckade och är så lycklig.
 
Sonen valde även en Pion, aldrig odlat dem, så bara till att läsa på och odla.
 
Har du en lidl och balkong, trädgård - gör ett besök!
Du behöver inte ens göra något mer än ge såjord och vattna och ljus, sedan har du dina livs billigaste blommor. 
#1 - - Anna:

Nä men lyckost, här var de redan slutsålda.

Svar: Tråkigt.
Rebecha