Ingen aning vad vi letar efter

  Gå och köpa present till en bästa kompisen, var svårare än jag någonsin kunnat tänka mig ;)
 
 
 
Det var inte alls som tidigare att gå in i en leksaksaffär och gå ut med en sak. Nää här gick vi i 3h och letade efter något att köpa, efter att Gamestop hade sagt att Splatoon saker ännu inte fanns på svenska marknaden.
 
Slutade med att min 5åringa son tittade på mig i bilen och tyckte att nu är jag så snäll och gör något åt saken, hans kompis måste få något i det här temat. Tja, slutade med att jag fick måla en porslinsmugg till bästisen, utöver vattenpistol och presentkortet. Får väl hoppas att den här muggen duger tillsvidare.
 
 
Själva spelet har jag ingen aning om vad det är, men googlade upp det. Sonen visste exakt vad han ville ha på muggen, visade bläckfisken och sa den i blått och sedan...
 
Till paketet gjorde vi såklart ett grattis kort. Han valde bild på nätet och så la vi till text osv. efter sonens önskningarna. Printa klippa och klistra, sedan var det klart att slå in och gå iväg. 
 
Får se vad föräldrarna säger, aldrig gett halv bekanta egengjorda saker förr. Men men... min son är lycklig ♡
 
 Klart bästa med detta var att man fick pyssla ihop med sonen och se hur viktig gåvan var att ge bort.
___
 
Sonen kom hem överlycklig och stolt över de han gett bort. Tydligen hade hans bästis blivit riktigt glad. 
 
Slutet gott, allting gott.
0 kommentarer publicerat i Allmänt, Fest;
Taggar: Enkelt pyssel, GörEnGåva, MålaMugg, Splatoon, Splatoonmugg