Inbjudningsbiljetter

  Här är årets inbjudningskort till Super Mario 3d & Mario kart kalas, blev inbjudningar i biljettform.
 
 
Inbjudningarna är alltid roliga att göra och något barnen är delaktiga i. Visst så har inte barnen gjort korten på datorn, men vi satt och letade bilder och valde färger ihop bland annat. Sedan gjorde jag självklart 3-4st versioner utav kort så de kunde välja sin egen favorit. Kan säga att biljetten blev den klara favoriten så fort de såg den.
 
 Idag var det äntligen dags att slå datumen i lås. Sedan var det ut i bokhandeln och köpa papper. Vi valde ett creamfärgat papper, syns ju inte så mycket på framsidan men blev snygg på baksidan. Hem och skriva ut, sedan har vi tagit oss runt stan och delat ut till alla kort personligen. Barnen var så ivriga att lämna dem och mötes utav glada vänner.
 
Jag vet att anmälan görs innan låter illa, men av någon anledning har jag varje år kanske bara 3-4st föräldrar som hört av sig innan o.s.a, sedan ringer föräldrar dagarna innan. Trots att jag vet att minst 10 barn till dyker upp på kalaset, blir det stressigt. Vi har bjudit in hela klassen varje gång, så är det inte roligt när man förbereder och gissar mellan 4 och 28 barn. Så hoppas att föräldrarna höra av sig denna gång.
 
Kom ihåg att gilla inlägget ♡
 
#1 - - Maria:

Ja förra året var jag tyvärr en av dom som sms dagen innan 🙈
Alltid så imponerad av allt fantastiskt jobb du lägger ner på kalasen. Och barnen är alltid så nöjda.
Var tvungen att kolla en extra gång i ryggsäcken om jag hade missat inbjudan. Men kom på att Rasmus har nog berättat för din R att vi är bortresta i år. Så ha en jättetrevlig dag.
Mvh Maria E

Svar: 😅 Ja men ingen fara Maria. Alla missar någon gång ♡ Kalasen försöker man göra i bästa mån man kan och har tid. Några vet man är bortresta men jag laddar nog upp för att slippa stressen 😂Ha en underbar tripp!
Rebecha