Presentkort i burk

 
Min yngsta son ska på kalas hos en ny klasskompis och han visste absolut inte vad han ville ge, då pojken önskade sig inget speciellt. Så vi bestämde att ett Presentkort som funkar i 55 olika butiker, är nog bästa valet. När han lyckligt stod där med kortet, så tyckte sonen att mamma finns det inget fint sätt att ge den på?!
Väl hemma så funderade vi och kom inte på något roligt, men jag lovade att fortsätta fundera medan han gick och lekte.
 
Öppnade mitt skåp och där stod mina glasburkar som jag tänkt göra cookies in a jar med, aha! Tankarna snurrade och resultatet kom sen snabbt, popcorn i botten, presentkortet, några grenar från mina julgrenar och till sist la vi ner en pärlad bil, som storebror gjort några stycken utav. Bägge killarna tyckte det var ett super roligt sätt att ge ett presentkort på, så alla nöjda och glada.
 
Visst vart den urgullig!! ♡
Skulle absolut vilja få mitt presentkort på detta sätt, istället för bara invikt i ett papper som de brukar vara.
 
 
Här ser du baksidan, där den "riktiga" presenten är och vad födelsedagsbarnet köper med det, återstår att se.
 
Kom ihåg att ge ♡ om du gillade inlägget.