Bilinredningen blev klar

 
 
 
  Baksätes skyddetblev klart. Den blev faktiskt helt okej, för att säga det själv.
 
 
Bilden blev inte lika bra, som den är i verkligheten.
Jobbigaste med hela detta projekt var allt springa ut och testa och mäta.
 
Min "ordnings-låda" är väl klar, nu kan varje "sida" fyllas och sedan sättas in i lådan. 
 
 
Var jätte roligt att skapa och testa sig fram.
De som inte syns på bilden är att jag sytt in ett ställe att dra igenom säkerhetsbältet. På så sätt är det ingen fara för flygande lådor, ifall man skulle behöva nöd bromsa eller likn.
 
  När jag letade efter gummiband ur mina pyssel-sy- lådor hittades mina akvarellfärger. Dom har jag nog inte sett på senaste 8-10åren. Var ju tvungen att se om de ens gick att använda längre.
 
 
Testade att göra en hund, efter pärlmodellen. Ena barnet frågade om det var en Eeve (Pokėmon) med lite korta öron. IG fick man i bild, då man gick sin vård utbildning och tecknade en massa och bättre. Så vet sjutton om man ska ge upp *hahhaaa* Nä vars, hellre sämre och ha roligt än ge upp.
 
Mycket hann man med idag, hann ännu rita ett kuddfodral, så klart med Pokėmons, vid det här laget har du nog insett att mina älsklingar älskar dessa figurer.
 
Har tidigare gjort bla. örngott, ryggsäck och sneakers med dessa figurer. De är gjorda med textil pennor. Dock skissades de först upp med en blyertspenna. Sedan ska de ligga och torka, strykas och användas för glatta livet ♡
 
Det var väl vad vi hunnit pyssla, denna lördag. Imorgon ifall inga fler av oss blir sjuka, görs en sovorm.
 
Vi ses och hörs! ♡