Städhjälp av smygis

  Sonen har länge tjatat om en robotmopp/dammsugare som jag känner lite onödigt när vi har centraldammsugare, dessutom hatar jag att tömma behållare och tycker de är relativt dyra också som leksak.
 
Igår var jag förbi Citygross med sonen och där stod en Vileda robotmopp på -50% då den utgår från deras sortiment. Då tänkte jag okej, vi testar och han får sin önskade robot.
 
 
Nu kör den runt i sovrummet, tja visst är det lite mysko med något som "kryper" runt på golvet, men yngsta sonen ligger på sängen och tycker det är roligt att den går under sängen och kommer ut någon annanstans.
 
Visst kan man inte gemföra Smygis med en dammsugare, men samlar upp damm gör den. Så som kompliment till mitt dammsugande, är den perfekt till. 
 
 
 
Smygis har nu fått ett mer personligt utseende. När sonen kommer hem kan vi göra annat utseende ifall han vill, är gjort med eltejp så bara byta.
 
 
#1 - - Mia Forsberg:

Vad roligt med en robotmopp! Jag har aldrig provat varken robotmopp, dammsugare eller gräsklippare men har sett såna hos folk. När jag jobbade i Borås hände det flera gånger att jag gick förbi tomter där robotgräsklippare arbetade fast ingen var hemma, det var rätt roligt första gången, blev så snopen haha :D

Tack så mycket! Dock mår jag inte ännu bra men har inte lika mycket depression och ångest, så det hjälper ju medicinen rätt bra för iaf :)

Svar: Hoppas det bara blir bättre :)Ja gräsklippare har många grannar, men maken känner att han vill göra det själv så.... hahhaa då får han väl göra det 😅
Rebecha