Fjädrar till vingar

  Påsken är här så gott som, mycket fjädrar syns. Vi tar inte en dissk. om det är rätt eller fel och varifrån, fb är full utav dessa dissk.
 
 
Eftersom jag satt grenar i krukorna ute och vill dekorera dem med barnen i helgen inför påsk, tänkte jag att fjädrar i ev regn blir fula, så gjorde egna istället.
 
Så här enkelt är det:
 
 
 
Hur enkelt som helst!
 
För tre år sedan gjorde jag ett par vingar i 75cm bredd vardera.
Fjädrarna är gjorde i vanligt vitt papper och limmade på en kartong.
 
 
Blev faktiskt väldigt nöjd med dom och sålde dom till en kvinna som var mer förälskad i dem än jag. Tänkte att jag skulle göra nya till mig själv, men den dagen har ännu inte kommit.
Räkna med att få blåsor på fingrarna utav all klippning ;)
 
 
"Your wings already exist, all you have to do is fly"
#HappiChallenge 
En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: #HappiChallenge, Enkelt pyssel, Fjädrar, Påsk, Vingar
#1 - - Days by Johanna:

oh så fina!

Svar: Tack, jo de blir faktiskt väldigt fina även på nära håll. Värt att testa :)
Rebecha