Hjärtligt te

  Vill du göra en gullig te sort snabbt, så har du det här.
 
 
Det du behöver är följande:
 
Lös te av valfri sort, jag brukar ofta välja lite efter doften.
 
Strössel i valfri form och färg
Finns allt från hjärtan till bokstäver, granar, nallar...
 
 
Blanda ihop och hälla i en burk/påse.
 
 
 
Klipp en pappersremsa och vik dubbelt och fäst.
Skriv något roligt namn på din te sort och ge bort ♡
 
Min son var snabbare än jag *skratt*
Min syster kom hem till oss efter hennes resa och han gav bort påsen utan etikett och tekulan. Finns det något underbarare än barn?!  :)
 
#HappiChallenge
 
 
#1 - - Sara :

Men åh vad gulligt med små hjärtströssel i te! Fint :)

Svar: Det brukar vara uppskattat och roligt att ge något så enkelt :)
Rebecha

#2 - - Katta:

Så fint! :)

Svar: Tack, hade ju varit roligt att visa klar dock ;)
Rebecha

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Alltså åh, du kommer verkligen på så himla smarta saker jag inte ens visste att jag ville göra!

Svar: Jo men nu har du te för varje säsong att testa ;)
Rebecha