Trevlig forts

  Ha en underbar dag!
 
 
Glad Påsk är väl lite i sista sekund att önska, men ha en fortsatt underbar vår!
 
Bilden är en utav mina som jag målat -95, länge sedan men rätt söt.
 
#HappiChallenge- gör dig glad ♡
 
#1 - - Mia Forsberg:

Ja The big bang theory är superbra, älskar den serien! :D

Hoppas du har haft en bra påsk :)

Svar: Påsklov är underbart när alla måsten är borta :) Hoppas du hade en bra påsk med.
Rebecha

#2 - - Yohanna af Skovde:

Tack och tack detsamma! Ooh! Har du fortsatt att måla med akvarell sen? :)

Svar: Ja, jag testade faktisk nu under påsken. Kolla in lite youtube hur man gör, vill ju få lite smarta tips, kan sätta in i bloggen kanske. Hur går det med alla dina fina projekt?
Rebecha

#3 - - Yohanna af Skovde:

Kul! :) Akvarell är något jag önskar att jag hade haft mer tid till att lära mig mer om. Men det kommer väl :) På senaste tiden har jag tokritat på ett tävlingbidrag, det kommer upp på instagram idag eller imorgon. Annars så funderar jag mer på vad jag vill göra, och det är allt samtidigt. Men det blir nog mest pyssel i trädgården framöver :)

Svar: Åh ser fram emot att se :) väntar på att det hemska vädret ska ta slut så trädgården kan få hamna i focus.
Rebecha