Plus plus med snurr

  Tycker dina barn att leka med Plus Plus ?
Bägge killarna valde dessa som sin födelsedagsgåva från Br.
 
 
Sett dessa när barnen på fritids sitter runt bordet och bygger med dessa små bitar. Så min äldre visste hur man byggde med dessa.
 
 
Nytt för honom var hans plus plus spinner som han gjorde som ett test.
 
Tyvärr går det inte att lägga upp ett videoklipp här på bloggen, men så här ser den ut när den snurrar runt på bordet.
 
 
Snurrorna blev otroligt fina, inte sant!
 
Det som var otroligt bra från företagets sida var att dessa fanns utvecklade i 3 storlekar Maxi, Midi och Mini. Som mamma ser man hur viktigt det är att de mindre kan få vara delaktiga i de äldres kreaktiva lekar. Precis som Lego har Duplo till mindre. Ja, nu vet jag inte vilken ålder de andra är tänkta till men... var min första tanke.
 
Precis som alla mina inlägg har jag inga samarbeten med några företag, utan fixar och trixar som sedan eventuellt hamnar här.
 
 
Ha en Underbar helg !!! ♡