Bröllopshäfte

  Bröllop är ofta något som får mångas hjärtan att bulta lite extra. Evig kärlek med hopp om en framtid i nöd och lust.
 
 
 
 För ca fem år sedan slutade jag min festblogg, i samband med att jag la ner mitt företag. Hittade ett festhäfte, när jag letade efter helt annat. En utav mina första festhäften som man gjort.
Dessa var en överraskning till brupparet och deras 200 gäster, då jag visste att de inte hade någon.
Tänk det var för nästan tio år sedan, men trots åldern kan den kanske ge lite idėer om hur man kan göra och ha med sin egen. Valt att inte sätta in några personliga sidor från häftet utav brudparet, inte heller gästpresentation, interjuver, bilder mm.
 
Kom ihåg att på tio år har data hanteringsprogram ändrats ;)
 
 
Några sidor in i häftet finns Regler & Allsång.
 
 
Barns tankar om giftemål & Kärleksdikter
 
 
Telegram & Pyssel
 
 
 
Roligt & Vilken typ är du?!
 
 
Allsång- peppargubbs låten & Engelsk humor.
 
 
De olika åldrarna & Hjärngympa.
Mannens ålder är som en bil... Kvinnan är världsdelar som... 
 
 
Pyssel/ Hjärngympa, klarar du inte att lösa dessa, lägg ner glaset! Allsång- Ballongvisan.
 
 
Framtidens bröllopsdagar! ♡♡♡
 
Kom ihåg facit, till alla frågor och uppgifter. Egna anteckningar är jätte bra ifall man vill skriva upp något, ta någons kontaktuppgifter mm. 
 
Gör ett litet pysselhäfte till barngästerna, en liten kritlåda och barnen är nöjda under middagen.
 
En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: Bröllop #fest, Diy, Enkelt pyssel, Tips
#1 - - j:

Fint!!

Svar: Tack!
Rebecha