Pokėmon kalas-unika inslag

  Ett år har snart åter gått och i år skriker festplanerings temat POKĖMON!!!
 
 
 
Ja, det är en riktig hit grej det där. Vi hade Angry birds tema förra året, olyckligtvis var premiären bara veckor innan kalaset, så inget fanns ute på marknaden och jag gjorde all dekor med fart. Ballonger, rislampor, bordslampor, pinjata, såpbublor, figurer....Festen blev en dunder succė, men hann aldrig fota hela partytältet och långbord innan festen.
 
I år känner jag tvärtemot blää för alla färdiga festprylar, jag börjar nu så hinner jag få de klara precis i lagom tid.
 
Vi satte oss ner med sonen och kladda ner förslag på papper, nu är det bara att checka av och lägga till.
 
Först ut blev enklas utav alla, använda en dator och printa. Tavlan som ska stå någonstans på festen.
Får se om jag hittar någonstans bokstäverna de använder i pokėmon, vore så mycket roligare.
 
Längtar verkligen att göra alla roliga grejer.