Februari bok-val

  Hemma hos oss läser vi mycket eller barnen själva och jag för barnen, själv finner jag sällan ro för att läsa. Dock läste jag Omgiven av idioter innan jul, vilket är lite psykologiskt tänkande och jag stört älskade den.
 
 
Den var så bra att jag köpte den och även uppföljarna till maken i julklapp. Han läste ut alla 3 böckerna inom en veckas tid och blev ganska roliga samtal över middagar med andra som också läst just någon utav dessa. Spekulera vilken eller vilka färger bekanta i vår omgivning/släkt var i, var given. Vi hade dock väldigt liknande åsikter, men några var helt omöjliga att kategorisera.
Dessa böckerna rekommenderar jag verkligen, även till de som inte läser för övrigt.
 
Nu till dagens inlägg!
Jag tänkte lägga ut en utmaning varje månad framöver över hur du väljer en bok att läsa. 
 
 
Som du ser är denna månad: Rosa omslag, Handlingen om en hund, Kärlek eller om en Prinsessa. Barn/ungdom eller vuxen böcker är upp till dig.
Skriv gärna i kommentarerna vilken/vilka böcker du valde och om den/de var bra eller inte. 
 
Mars bok kategorier kommer ut i slutet utav denna månad.
 
 Har du frågor eller bara tankar så skriv en liten text i rutan nedan. Du kommer väl ihåg att gilla inlägget ♡  Tack för denna gång. Vi ses snart igen!