Våren börjar i källaren

 Idag har jag gjort om ena griffel tavlan. Den står i källarens tv-rum, vi är inte där så ofta men våren är på väg så dags för uppdatering och varför inte starta just där.
 
 
Det jag gjorde var:
 
 
Tvättade rent tavlan från Alla Hjärtans Dag motivet, sedan satt jag igång att kladda ner något.  Mina griffel-kritor är små stumpar som blivit kvar, till den andra tavlan ska jag nog inviga de som är köpta från Ikea.
 
 
 
Så här är det inte några dyra verkyg som behövs, bara lite förlåtelse till vad du gör och ha roligt.
 
På tavellistens kant sattes plastblommor för att ge lite mer vårkänslor.
 
Nu ser jag att vid ena örat/ögat har handen kommit åt för mycket, så får nog fixa till det. Men just skolkritor är små känliga för onödigt fingrande, så håll koll på de ;)
 
Har du frågor eller bara tankar så skriv en liten text i rutan nedan. Du kommer väl ihåg att gilla inlägget ♡  Tack för denna gång. Vi ses snart igen!