Trätavla med Love led

 
  Vill du göra någon skylt till hemmet inför Alla hjärtans dag, ( ja varför inte möhippa/bröllop för den delen med) då kommer ett snabbt och enkelt tips här.
 
Det som användes var:
  • En färdig träskylt ( 20kr hyllan på Eko stormarknad).
  • Love led som köptes på julrean.
  • Lite plast blommor och grenar
  • Några prydnads fåglar.
Det jag gjorde var följande:
  • Tog med en kniv och skar bort lite flisor, för vintage look.
  • Målade skylten med akrylfärg.
  • Fästes blommor och led-slingan
 
Enkelt tips till den som vill göra en skylt i rustik-vintage stil. 
 
Har du frågor eller bara tankar så skriv en liten text i rutan nedan. Du kommer väl ihåg att gilla inlägget ♡  Tack för denna gång. Vi ses snart igen!   
 
#1 - - Amalia :

Hejsan!
Du hade ett Pokémon kalas för några år sedan. Jag tänkte kolla om du har kvar materialet (tipsrundan och inbjudningskorten)? Och om jag kanske skulle kunna få ta del av det? Jag ska arbeta med Pokémon i min klass och hade gärna gjort lite liknande aktiviteter med dem.
Ha en fin dag!
MVH
Amalia

Svar: Hejsan, jag ska absolut titta efter om de fortfarande är sparade i datorn, brukar spara om inte annat en kopia i utprintat format som minne.
Rebecha